این چند وقت

خرید بک لینک
سلام.

امروز بعد از کلی پراکندگی اوضاع و افکار،تصمیم گرفتم سر و سامونی

به همشون بدم.وبلاگ اصلی و وبلاگ اخیرم را ادغام کردم و آدرسش را تغییر

دادم.حالا علت چی بود؟

حدودا دو هفته میشه که مدرسه ها تعطیل شده و منم تصمیم گرفتم در کنار درس

وقت گذرونی تفریحی هم داشته باشم.چون فقط تلگرام و کانال گیزمیز بود،

حوصله ام حسابی سر می رفت و به جیم و وبلاگ جیمیا و اینستاشون سر میزدم

البته علارغم علاقه قلبیم و صرفا جهت وقت گذرونی.حالا بگذریم از بحث جیم و

عوامل و کاربراش که دیگه هیچ حس خوبی نسبت بهشون ندارم.که بگذریم...

این شد که وبلاگ رو راه انداختم تا تو این ده روزه باقی مانده تفریحمو به خونه و

وبلاگ و تلگرام محدود کنم.

خب این از این.

در مطلب بعدی به توضیح اتفاقات گذشته و پیشه رو می پردازم.

دل نوشته های یک دانشجو آینده...

ما را در سایت دل نوشته های یک دانشجو آینده دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: چهارشنبه 24 شهريور 1395 ساعت: 19:59

صفحه بندی