امروز بعد از کلی پراکندگی اوضاع و افکار،تصمیم گرفتم سر و سامونی
به همشون بدم.وبلاگ اصلی و وبلاگ اخیرم را ادغام کردم و آدرسش را تغییر
دادم.حالا علت چی بود؟
حدودا دو هفته میشه که مدرسه ها تعطیل شده و منم تصمیم گرفتم در کنار درس
وقت گذرونی تفریحی هم داشته باشم.چون فقط تلگرام و کانال گیزمیز بود،
حوصله ام حسابی سر می رفت و به جیم و وبلاگ جیمیا و اینستاشون سر میزدم
البته علارغم علاقه قلبیم و صرفا جهت وقت گذرونی.حالا بگذریم از بحث جیم و
عوامل و کاربراش که دیگه هیچ حس خوبی نسبت بهشون ندارم.که بگذریم...
این شد که وبلاگ رو راه انداختم تا تو این ده روزه باقی مانده تفریحمو به خونه و
وبلاگ و تلگرام محدود کنم.
خب این از این.
در مطلب بعدی به توضیح اتفاقات گذشته و پیشه رو می پردازم.
دل نوشته های یک دانشجو آینده...ما را در سایت دل نوشته های یک دانشجو آینده دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 24