هوووم

خرید بک لینک
من فرق کردم.ظاهرا که خودمم ولی نیستم.

انتظار دارن همون فرده قبلی باشم ولی نیستم...

نمیگم ۳۶۰ درجه از خودم دور شدم و هم اکنون یک انسان تازه متولد شده ام؛

ولی عقایدم،افکارم،اخلاقیاتم،نیازهام،رفتارام و اینا خیلی فرق کردن.

تقصیر من نیست.من نمیخوام از اینکه عوض شدم باعث شم کسی ناراحت شه.

ولی نمیشه...خودمم به سختی با زندگیم و افکارم کنار میام و حسابی باهاشون

درگیرم.واقعا نمیتونم چندان روی موضوعات بقیه متمرکز بشم و اصلا نمیتونم.

امیدوارم خدا کمک کنه ...به من ... بقیه...

نمیخوام بد باشم.من عوض شدم ولی بد نشدم!

دل نوشته های یک دانشجو آینده...

ما را در سایت دل نوشته های یک دانشجو آینده دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: چهارشنبه 24 شهريور 1395 ساعت: 19:59

صفحه بندی