زندگی خارجکی اسلامی

خرید بک لینک
دیروز تو اینستا پیج کسی رو دیدم که خارج زندگی میکرد و از طرفی حجاب

کامل و مناسب رو داشت.در نگاه اول این عالی بود و در نگاه بعد با توجه به

پست هایی که میذاشت،اخلاق زیبایی هم درش وجود داشت که بنظرم فوق العاده

بود.و خب خوشبختی قطعا حق چنین انسانی هست که با انسانیت و درست و سالم

زندگی میکنه و خداروشکر همین رو هم دارا بود.

فکر کنم برای اولین بار تونستم خوشبختی توام با اسلام رو به طور کامل ببینم.

یعنی با توجه به فیلمهای خارجی ای که می دیدم اصلا برام قابل تصور نبود که مثلا

فردی هم مسلمون باشه،هم خوشبخت و در حد اونها صاحب لذت.

ولی مشخصه که غرب اصلا تمایلی به نشون دادن زیبایی های اسلام نداره و فقط

سعی داره بگه که دین اسلام دین سخت گیری و ظلمه و کلی از این موضوعات

بی اساس و ساختگی.

و واقعا اسلام زیباست و اگه در تمام دنیا پا برجا بود،احتمالا همه از این نوع خوشبختی

برخوردار بودند.خوشبختیه سالم نه خوشبختیه غربی!

دل نوشته های یک دانشجو آینده...

ما را در سایت دل نوشته های یک دانشجو آینده دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 21 تاريخ: چهارشنبه 24 شهريور 1395 ساعت: 19:59

صفحه بندی